La Fundació es finança fonamentalment gràcies a la generositat de molts particulars i empreses, i diverses entitats que confien en la finalitat social i en els projectes que la Fundació Obra Pia Montserrat porta a terme.

Pot col·laborar:

• Ingressant, per xec o transferència, un donatiu al compte corrent de la Fundació Obra Pia Montserrat, i enviant-nos les dades necessàries per a la seva identificació (Assenyalar si es desitja certificat de la donació per desgravació fiscal).
  • Mitjançant una col·laboració periòdica (omplir les dades precises en l’imprès corresponent).
  • Posant-se en contacte directament amb nosaltres a fundacioobrapiamontserrat@arqtgn.cat
  • Fent partícip dels nostres projectes a altres persones a què brindar una col·laboració com la seva.

Pot col·laborar de dues maneres:

1. Fent una transferència bancària al següent compte:
ES10 2100 0272 3402 0011 6695

Ús de galetes